Thursday, January 12, 2012

Pertama

Posted by Hajar at 8:08 PM
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Ini merupakan blog ketiga yang aktif yang insya Allah akan saya manfaatkan untuk review dan ulasan buku-buku yang telah pun saya baca.

Atas kesedaran betapa payahnya untuk mendapatkan dan mencari review untuk buku-buku yang saya putuskan untuk jual di sini, maka terhasillah blog ini.

Selain itu, saya blog ini juga berperanan sebagai catatan untuk ingatan saya bagi setiap buku yang telah saya baca, just in case kalau terlupa jalan cerita selepas ni. Tak perlulah saya nak membelek keseluruhan buku untuk gambaran jalan ceritanya. Mudah kan?

Jadi, doakan saya semoga Allah sentiasa diberikan kesempatan dan kesihatan untuk menulis review buku yang bakal atau pun sudah dibaca dalam blog ini agar blog ini tidak akan 'bersawang' dalam tempoh yang lama. Mudah-mudahan. Aminnn. =)

Until next post. See ya! =)

0 comments:

Post a Comment

 

.:my next playground:. Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review